dimarts, 6 d’octubre del 2015

http://images.artelista.com/artelista/obras/big/0/4/5/3177887960889738.jpg

La melancolía es la felicidad de estar triste? - La melancolia es la feliçitat d'estar triste?

Aquest quadre, romàntic, fet per Victor Hugo, l'he escollit degut a que m'ha impactat molt el títol i al veure la imatge, m'ha resultat bastant familiaritzat amb mi. Ja que sóc una persona molt solitària i de vegades m'agrada estar sola al marge de la societat, sense saber res de ningú.

Aquest quadre es romàntic, perquè tal i com podem apreciar, l'ambient; que es el que podem veure prèviament, es decadent. A la Esquerra hi ha un nen assentat a la part més alta d'una torre mirant, suposu, tota la ciutat i apreciant les vistes. Però, possant-me en la pell del personatge, aquest veu el paisatge de forma negra i gris, on no vol saber res de ningú. S'ha aïllat de tota aquella gent que li ha pogut molestar.

Aquest quadre m'ha agradat molt, sobretot, perquè en els meus pitjors moments de la vida, em posu de la mateixa manera, cap mirant a la finestra, trista.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada